ay dede ay dede senin evin nerede...

Jan 21, 2013

O'na öyle deme, O benim Annem!

Kocacuğumla aramızda fazla kilolarımızla ilgili konuşuyorduk bir yandan da eğleniyorduk. Ben bir ara 'yoksa artık beni beğenmiyor musun?!' dedim şakayla. Kuzey bunu duyunca hemen yanıma geldi ve 'n'oldu anne?' diye sordu bana, ben de 'baba beni beğenmiyormuş tatlım' dedim hiç sonunu düşünmeden. Elbette annesinin biricik kuzusu durur mu, pıtı pıtı gitti babasının yanına hesap sormaya:

- Sen annemi beğenmiyor musun baba?
- Hayır canım, sadece kilo almış biraz, onu söylüyorum.
- Sen neden anneme öyle diyorsun baba. Öyle deme, o benim annem!
- Ben beğenmiyorum demedim, biz biraz kilo aldık ya... kem... küm..
- Olsun, sen gene de öyle deme anneme!
- Tamam canım, çok beğeniyorum ben anneni.
- Hmm, beğen, tamam!

Babayı yola getirdikten sonra da pıtı pıtı geldi sokuldu yanıma hemen. Şu aralar evdeki rekabet tavan yapmış durumda anlayacağınız...

No comments: